اهداف

اهداف شرکت

  •       تحویل به موقع و بهبود کیفیت ارائه خدمات
  •       افزایش رضایتمندی  مشتریان ، کارکنان و سایر ذینفعان
  •       بهینه سازی و توسعه خدمات آماری
  •       همکاری با کشورهای همسایه در زمینه ارائه خدمات و حضور فعال در بازارهای جهانی
  •       ظرفیت سازی و تربیت نیروی انسانی و به  هنگام سازی دانش و ارتقای مهارت آنان
  •       دستیابی به روشها و فناوری نوین جهانی و همگام سازی با روند سریع پیشرفتهای جهانی
  •       توسعه و تسهیل دسترسی به بازار از طریق کاربردهای فن آوری اطلاعات
  •       توسعه مستمر دارایی های فکری و سرمایه انسانی شرکت
  •     توجه به پژوهش و فن آوری ،  ارتقاء دانش و توانمندیهای کارکنان ، ترویج فرهنگ مشارکت و کارگروهی در راستای تحقق اهداف سازمانی و افزایش بهره وری
  •     استحکام شرکت و مداومت بر فعالیتهای آن و گسترده تر کردن شرکت در کنار ایجاد ارتباط قوی و محکم با تمامی کارکنان شرکت و دیگر سازمانها و مردم جهت موفق بودن در انجام امور
  •       تاسیس شعبه ها در شهرهای مختلف کشور
  •        بالا بردن  توانایی و ایجاد خلاقیت و نو آوری در کارکنان شرکت
  •       جلب اعتماد شرکت های داخلی و خارجی با ارائه کارهای با کیفیت مطلوب و مطابق با استاندارد .